EU | ES

Goi-mendia
Kirol-urpekaritza
Aurkezpena

Arroiletako Erdi-mailako Teknikari ikastaroa arroila-jaitsieretan eskarmentua duten kirolarientzat da.

Ikastaro honetan, honako hauek landuko dira:
  • Ikaslea taldeak eta norbanakoak ibaietan eta arroiletan behera gidatzen trebatu.
  • Ikaslea arroilen ingurunearekin zerikusia duten kontuen irakaskuntzan gaitu.

Gure metodologiak jardueraren benetako praktikaren bidez irakatsi nahi dizkie ezagutzak eta eskarmentua ikasleei. Horregatik, gela barruko saio motzez gain, Guara Mendilerroko eta Pirinioetako ibaietan egingo dugu lan, batik bat.

Prestakuntza honen ildo nagusiak honako hauek dira:
  • Arroiletako jarduerak prestatzerakoan eta garatzean aurki ditzakegun hainbat konturen azterketa, gidaritzaren eta irakaskuntza kognitiboaren zein hezkuntza-irakaskuntzaren ikuspegitik.
  • Segurtasun-neurriak eta ibai- eta arroila-eremuetan aurrera egiteko teknikak ezagutu eta menderatu: ur lasterrak, materialak eta erreskatea ezagutu, baita arroiletako teknika bereziak ere.
  • Ikaslea mendietako ibaien ingurumen-alderdiak transmititzeko hezi eta gaitu.

Bigarren maila eginda, Arroila-espezialitateko Mendi-kirol eta Eskaladako Kirol Teknikari Titulua lortuko duzu.